Obľúbené seriály (10)
Teória veľkého tresku (2007)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Ajťáci (2006)
Ranč Pri zelenej sedme (1998)
Pro me proste dokonaly serial, ktery jsem milovala jako dite a moc rada se na nej kouknu i ted jako dospela. Je oddechovy, jednoduchy, libi se mi chemie mezi herci, kdy mam pocit,ze jsou vazne rodina a sedi mi jejich humor. Jediny, kdo me stve, je Elis :D
Taká normálna rodinka (1971)
Priatelia (1994)
Simpsonovci (1989)
Povedz, kto ťa zabil (2007)
Do tohoto světa jsem se maximálně zamilovala. Moc se mi líbí styl maskování mrtvol, kostýmy a celé to okolí. Je to jedna velká detektivní pohádka. Hned bych tam žila. :)