Recenzie (2 613)
Pražská 5 (1988)
Taškařice lehce nevyvážená, nicméně ve své době doslova povinnost pro mladého člověka s mozkem. Výlet na Karlštějn- výborný!
Kamenný most (1996)
Pro mě nejlepší Vorel st.. Kamenný most se mi přesně trefil do vkusu a Tomáš Hanák tam seděl naprosto přesně. Tohle je role, jež se bravurně snoubí s jeho hereckým projevem.
Vrať se do hrobu! (1989)
Na toto jsme chodili za studentských časů opakovaně a velmi se nám to líbilo. "Jsou dány dvě kružnice, z nichž jedné... z kapsy čouhá bagr." Vidno s časovým odstupem, stále dobré.
Díky za každé nové ráno (1994)
Můj velmi oblíbený film, na který se ráda podívám, kdykoli jej v telce dávají. Halina dostala dostala od diváků na frak díky Banánovým rybičkám, nicméně některé její knížky jsem četla a všechny byly příjemně vtipné, přičemž humor nebyl laciný, byl ineligentní a sympaticky normální (ať si říká kdo chce, co chce). Je skvělé, že Milan Šteindler Díky za každé nové ráno natočil. Je to výpověď tehdejší doby, společnosti, rozdílů kultur, výborně obsazené a perfektně zahrané, směšné a dojemné zároveň.
Kopytem sem, kopytem tam (1988)
Ve své době velmi dobrý počin. Viděla jsem s odstupem let, nadšení trošku opadlo, ale i přesto nechávám vyšší hodnocení. Prostě z nostalgie.
Šašek a královna (1987)
Přes několik pokusů, dnes už je zřejmé, že marných, mě filmové zpracování Věry Chytilové neoslovilo. Lezlo mi to na nervy. Dvě za Bolka. Jeho pohybové výrazové prostředky jsou parádní.
Kde alibi nestačí (1961)
První filmová role Josefa Abrháma, pakliže pominu studentský film. Za Třísku, Nového, Högera a Záhorského, kteří zahráli skvěle, přihazuj na čtyři.
MOST! - Episode 5 (2019) (epizóda)
Třeskutý humor na ústupu, však absurdita Luďanova všedního dne nabírá na obrátkách. Večírek u něj doma- nejvíc.
Případ dvou básníků (2019) (TV film)
Nezáživná podívaná. Nemělo to jiskru. Utahané, depresívní, nijaké.
Zmrznutá kosť (2010)
Prapodivná úchylárna.