Recenzie (2 613)
O rodičoch a deťoch (2007)
Pro mě jeden z těch slabších filmů Vladimíra Michálka. Viděla jsem opakovaně, hodnotím průměrně.
Je treba zabiť Sekala (1998)
Na film jsem byla na jeho premiéře. Síla, jakou na mě zapůsobil byla naprosto výjimečná. Neztratil na své kráse absolutně nic ani po letech, ale uznávám, každému se ta syrovost líbit nemusí. Mě jednoduše uchvátil a už se vlekla.
Tobruk (2008)
S lítostí jsem dala čtyři hvězdičky. Už jen proto, že zde mám nick jako pan režisér.. Uvedu na pravou míru: nejsem jeho zaslepená skalní fanynka, můj nick vznikl náhodným vytažením písmen ze sáčku scrabble a přišlo mi to trefné. Film je po stránce technické-filmařské naprosto skvělý! Myslím si, že v našem českém rybníčku tohle nemá obdobu, je i výborně obsazený, bohužel se mi vlekl.Nesestřelil mě tak, jak bych si přála. Podívám se na něj s odstupem let, třeba zvednu na plný počet.
Mazaný Filip (2003)
Já viděla Mazaného Filipa na divadle a ten se mi líbil moc. Filmový lehounce, v mých očích, ztrácí, však sklepácká atmosféra zůstala, originalita nesporná.
Inštalatér (2016)
Jiný Vorel, úplně jiný, ale dobrý Vorel. Instalatér se mi líbil. Fajn. Těším se na další filmy.
Vejška (2014)
Opět podivnost. Nemůžu pochválit, raději mlčím.
Uloviť miliardára (2009)
Jízda z kopce pokračuje, ale nezoufám si, vím že Tomáš Vorel jednou natočí něco, z čeho budu nadšená.
Gympl (2007)
Pro mě utrpení. Vorlovo věci mám ráda, ale tady se neslituji. Mě to nesedlo.
Skřítek (2005)
Skřítek mě příliš neoslovil. Groteska, ale taková povědomá.
Cesta z města (2000)
To je těžko, Tomáš Vorel má svůj specifický, jedinečný způsob tvorby a dalo se očekávat, že masové publikum na toto není úplně zvyklé. Z toho pramení tolik odlišných názorů na film. Osobně jsem s Cestou z města neměla problém, Tomáše Hanáka znám jak z divadla Sklep, tak ze straších filmů, chápu, že jeho projev neosloví každého, no mě se to takhle líbí. Film vnímám jako pohodovou záležitost a doslova návod, jak a kde vypnout.