Recenzie (10 058)
Strážcovia Galaxie: Sviatočný špeciál (2022) (TV film)
Zbytečný vánoční přídavek, který se z nějakého záhadného důvodu soustředí pouze na ty nejdementnější postavy z party a kolem nich vytváří vánoční příběh o únosu Kevina Bacona. Nevtipné, bez vánoční atmosféry a v cz dabingu navíc s příšerně přezpívanými písněmi. Pokud mermomocí chcete nějaký vánoční Marvel, dejte si Hawkaye z minulého roku. Strávíte s ním více času, ale rozhodně zábavněji.
Pevnost Šanghaj (2019)
Film s nejhoršími triky od dob Ultraviolet a podobných paskvilů. Když je v roce 2019 triková úroveň někde z dob PS2, je něco špatně.
Fotr je zpátky (2021)
Jeden z nejotravnějších vánočních filmů, které jsem kdy viděl. Bez atmosféry, bez humoru a s příšerně nesympatickými postavami, kterým divák přeje něco opravdu zlého.
Dva milenci a medvěd (2016)
Atmosféra mrazivá, ale kvůli nulové chemii, absolutně mrtvý pokus o jakékoliv vykreslení vztahu hlavních hrdinů.
Serge Gainsbourg (2010)
Po všech směrech klasický hudební životopis o divokém životě, neobvyklého umělce, který se nebál výrazné provokace.
Medená veža (1970)
V televizi prakticky nehraný příběh o tom, co může udělat žena s přátelstvím tří kamarádů. Nádherné záběry hor a slovenské přírody v jinak docela obyčejném filmu.
Corleone (1978)
Dle názvu se může zdát, že by mohlo jít o nějaký doplněk legendárního Kmotra, ale ve skutečnosti se jedná o úplně samostatný film. Vhodné jen pokud je opravdu velký hlad po mafiánských filmech.
Tátův drak (2022)
Vizuálně zajímavý animák spíše pro mladší publikum, kterému nebude vadit ohraný děj a postačí mu roztomilé postavičky všemožných příšer.
Nebezpečná lekce (2022)
Film, který se pokouší o cool akci ála John Wick nebo Nikdo, ale vždy o několik levelů níže a navíc s neskutečně nesympatickými herci. Hold Made in Polsko.
Slovo policajta (1985)
Alain Delon byl svého času velký badass a toto je jeho možná nejdrsnější role. Klasicky vystavěný příběh bývalého poldy, který se mstí za smrt dcery a s nikým se nemaže,