Recenzie (110)
Frajeri vo Vegas (2013)
Doufám, že až se konečně budu na stará kolena vdávat, kamarádi mi uspořádají taky takovej parádní mejdan.
Lucy (2014)
Hodně jsem se rozmýšlela jestli 3 nebo 4 *. Ale líbí se mi filmy, ze kterých mám nejednoznačné pocity.
Sin City: Ženská, pre ktorú by som vraždil (2014)
Na konci filmu jsem měla sto chutí vykřiknout: A to je jako všechno?! Nicméně, za vizuální stránku, stálo za to, jít do kina.
Veľká oriešková lúpež (2014)
Za dobrou práci animátorů.
Oculus (2013)
Příjemně schizofrenní film pro lehce schizofrenního člověka, jako jsem já ;)
Ľadové kráľovstvo (2013)
Příjemná změna.
Helix (2014) (seriál)
Ze záporáka na konci nejlepší kamarád? Tohle je na mě moc.
Violet & Daisy (2011)
Čekala jsem další z akčních stříleček, ale film příjemně překvapil. Zajímavý střih. 75 %
Ohnivý kruh (2013)
Na takovéto filmy se chce dívat s více lidmi, pak se u toho aspoň člověk zasměje. Je pravda, že (pokud vynechám komedie) jsem se dlouho u filmu tak nenasmála. Když ve filmu nacházíte tolik podob s jinými filmy i literaturou, když prohlásíte, co se v následující chvíli stane (třeba vyplivnutí boty), nebo co která postava kdy řekne, tak to ani jinak nejde.
Honnold 3.0 (2012)
Alex Honnold je opravdový "umělec". Ale film samotný na mne zas tak moc nezapůsobil. 70 %