Recenzie (986)
Barbar (2022)
Nejsem fanoušek hororů, ale tohle mne mile překvapilo. Manželka z toho prý měla blbé spaní. Já se vyspal tradičně do růžova. Nevzpomínám si na žádný film, po kterém bych nemohl usnout nebo blbě spal
Tři Kristové (2017)
Filmy odehrávající se v psychiatrické léčebně mám rád, ale žádný z nich nedosahuje kvalit Přeletu nad kukaččím hnízdem.
Dvojníci (2016)
Na Netflixu se to vidět dalo. Párkrát jsem se i zasmál. Sokol dobrý ale Kohák není ani k smíchu. Snad jedině jako maskot Sralty. Hvězdička navíc za Nárožného
Klérus (2018)
Nemohu nedat plný počet. Kloubouk dolů před režisérem a za odvahu natočit takový film. V Polsku o katolické církvi to vyžaduje velkou odvahu. O katolické církvi jsem si nikdy nic moc pozitivního nemyslel a při sledování tohoto filmu se mi honilo hlavou leccos. Skvělý film. Holt polská kinematografie byla a je úplně jinde než ta naše tuzemská
Nemé tajomstvá (2023)
Tak tohle bylo rozhodně mnohem lepší než nejlepší český film Přišla v noci. Holt všechny ženský jsou šílený a všechny lžou
Podfu(c)k (2000)
Cikánům se nedá věřit...
Reparát (2016)
Po zápase Slavia vs Olomouc, ve kterém jsme ztratili titul, jsem potřeboval přijít na jiné myšlenky. Na rozdíl od fotbalového zápasu tady jsem se pobavil... Bylo to lepší než jsem čekal. V Edenu to bylo přesně naopak
Bažina - Epizoda 6 (2021) (epizóda)
Závěrečný díl druhé série byl pro mne emočně nejsilnější...
Nevyzpytatelné cesty Boží (2022)
V rámci netflixových sraček nadprůměrné dílo. Podařený vizuál, zajímavý scénář i představitelka v hlavní roli. Milé překvapení i když mi bylo od počátku jasné, že tahle detektivka je velmi schopná. Schopná všeho...
Bažina - Bažina 1997 (2021) (séria)
Proč musí být v každém netlixovém seriálu nějaké lesby nebo buzeranti?