Recenzie (975)
Ripley - Narcissus (2024) (epizóda)
Zkoukl jsem to ve dvou dnech. Nemohl jsem se od toho odtrnout. Možná i proto, že jsem si předtím pustil barevný celovečerní film Talentovaný pan Ripley. Černobílý seriál mne ale nadchl ještě mnohem víc.
Ripley - Lucio (2024) (epizóda)
Vzhledem k tomu, že znám verzi Talentovaný pan Ripley z roku 1999 a vím, jak to dopadne, tak mi tento díl přišel zbytečně dlouhý, ale i tak je to skvělé...
Talent pána Ripleyho (1999)
Viděno poprvé teprve dnes a nyní se těším na černobílý seriál Ripley na Netflixu...
Posledná noc v Soho (2021)
Viděno poprvé a asi ne naposledy včera večer na Netflixu. Moc hezky udělaný vizuál Londýna 60. let, který mi přijde hezčí než ten současný. Pohodová muzika i zajímavý scénář s překvapivým závěrem. Kéž by takových filmů bylo na Netflixu víc...
Mzda za strach (2024)
Původní film jsem neviděl, remake plnil socialistická kina nadšenými diváky, nicméně tohle je propadák. Byl jsem šťastný, že jsem se dočkal konce a mohl jít do hajan.
Tancuj Matylda (2023)
Nemám slov...
Vidím vás - Série 1 (2022) (séria)
Neuvěřitelný příběh podle skutečnosti se skvělým hereckým obsazením. Nic jsem o tom předem nevěděl a tudíž jsem byl víc než spokojen. Tedy až na ten závěr. Holt nezbývá nám nic jiného než si počkat na pokračování...
Príchod z minulosti (1999)
Nevím, kdy jsem to viděl poprvé, ale už si to moc nepamatuji. Nicméně zvyšuji ze 4* na plný počet
Jedeme na teambuilding (2023)
Nechápu ta nízká hodnocení hraničící s odpadem. To jsou asi lidé, kteří mají smutný život a kteří se neumí smát. Já to viděl s manželkou na Netflixu a bavili jsme výborně. Já možná ještě víc, protože jsem relativně dlouho v korporátu pracoval a pár teambuildingů zažil i osobně. Určitě si to pustím ještě jednou. Tahle československá komedie se prostě povedla. Kéž by takových bylo víc...
Polda - Sex, drogy, rock´n´roll (2024) (epizóda)
Sex, drogy a rock'n'roll. Těžká nostalgie