Posledné recenzie (986)
Barbar (2022)
Nejsem fanoušek hororů, ale tohle mne mile překvapilo. Manželka z toho prý měla blbé spaní. Já se vyspal tradičně do růžova. Nevzpomínám si na žádný film, po kterém bych nemohl usnout nebo blbě spal
Tři Kristové (2017)
Filmy odehrávající se v psychiatrické léčebně mám rád, ale žádný z nich nedosahuje kvalit Přeletu nad kukaččím hnízdem.
Dvojníci (2016)
Na Netflixu se to vidět dalo. Párkrát jsem se i zasmál. Sokol dobrý ale Kohák není ani k smíchu. Snad jedině jako maskot Sralty. Hvězdička navíc za Nárožného