Recenzie (986)
Polda - Sex, drogy, rock´n´roll (2024) (epizóda)
Sex, drogy a rock'n'roll. Těžká nostalgie
Žena v domě přes ulici od dívky v okně (2022) (seriál)
Netušil jsem do čehu jdu a nakonec jsme to s manželkou dali na jeden zátah. A výborně se u toho pobavili.
Saw: Hra o prežitie (2004)
Viděno poprvé 20 let po vzniku a musím konstatovat, že v kontextu současné filmové tvorby se jedná o hodně povedený thriller
Ako prežiť svojho muža (2023)
Další zbytečný film o ničem. Scénář o ničem, romantika žádná. Kdyby tam byl alespoň nějaký humor. Naštěstí to je na Netflixu bez reklam a tudíž ta ztráta času nebyla tak velká. Bernášková sice není žádná velká herečka a hezká holka to je. Ne že ne
Policie Hvar - Svatba plná nenávisti (2024) (epizóda)
Poslední díl mne pobavil nadprůměrně. Takže nejenom za Hvar, za Štáfka ale i za humor trošku nadhodnocuji
Režim - Victory Day (2024) (epizóda)
Vydržel jsem jen půl hodiny a to mám Kate Winslet hodně rád. Možná se to v dalším díle zlepší, ale bude to beze mne...
Jej telo (2023)
Nehodnotím jestli je to filmový debut nebo film někoho, co už má něco za sebou. V kině jsem to neviděl, ale Netflix mne potěšil. Rozhodně to nepovažuji za ztrátu času. Příběh nadějné sportovkyně je smutný, ale takový je holt život. Jednou jsi nahoře, jednou dole nicméně úplně skončit v 27 letech je tragédie.
Larry, kroť se - The Baptism (2001) (epizóda)
Tato epizoda mne přímo nadchla. To nemělo chybu
Mafia Mamma (2023)
Nalákalo mne herecké obsazení, ale vydržel jsem jen necelou půlhodinu... Toni Collette nikdy nebyla hezká ženská a Monica B už má svá nejlepší léta dávno za sebou. A ještě ten přiblblý a nevtipný scénář
To se vysvětlí, soudruzi! - Ostře sledované UFO (2024) (epizóda)
Viděl jsem jsem našeho Markoviče s Láďou Hojerem a polskou Bažinu. To je však jinčí retro soudruzi. Tenhle první díl jsem měl problém vůbec dokoukat. Zlatej Polda nebo Sedm schodů k moci