Recenzie (101)
Z pekla štěstí (1999) (seriál)
Už samotný film nebyl žádný trhák a při převedení na seriál to nemohlo dopadnout dobře. Uřvaná Michaela Kuklová po 5 minutách pohádky leze na nervy a jen s těží se pak dá soustředit na děj, kterého taky není mnoho.
Trhala fialky dynamitom (1992)
Tento film snad ani neměl scénář, každý herec si vyzkoušel co mu jinde nedovolili a vznikla tahle trapnost. Jak mám paní Růžičkovou rád, tak nechápu proč na tento film kývla.
Velmi křehké vztahy (2007) (seriál)
Netřeba komentáře, snad jedině, že dali vzniknout Velmi křehkým obvodům :)
Rodinná pouta (2004) (seriál)
Další kravina do krámu pro lidi, co asi ztratili ovladač a jde jim jen jeden program, protože i Walker, Texas Ranger běžící na Nově po 158mé je proti tomuhle nesmyslu zázrak.
Ošklivka Katka (2008) (seriál)
Ohavnost!! Jak ona, tak celý seriál.
On je žena! (2005) (seriál)
Čekal sem od tohoto seriálu mnohem víc, zlákán občas vtipnými upoutávkami, ale to co následovalo bylo peklo. Strašná kravina.
Tom a Jerry (1940) (seriál)
Fantastický seriál, který spojuje několik generací. Každá epizoda prakticky o tom samém a stále to má své kouzlo. Správná dvojka jak má být =)
...A je to! (1979) (seriál)
Co k tomu dodat :) Když se Vám práce nedaří, zavolejte odborníky :D Supr dvojka, ovšem novější díly za moc nestojí.
Pestúnka Franny (1993) (seriál)
Nejoblíbenější postava - Niles (Daniel Davis) s Vladimírem Čechem :) Jinak docela zábavný seriál, při kterém můžete naprosto v klidu vypnout.
Pokémon (1997) (seriál)
To bývávaly časy,když se kvůli téhle blbosti ráno vstávalo :) S odstupem času neskutečná hloupost, ale tak už to někdy prostě bývá. Hodnotím X let zpátky.