Recenzie (101)
Havajské prázdniny (2011)
Krásné připomenutí jednoho z nejlepších animáků.
Materove neuveriteľné príbehy (2008) (seriál)
Lepší i horší povídky, ale všechny tak na jedno brdo. Ovšem výborný český dabing v podání P. Novotného tomu dává šmrnc.
Cyanide & Happiness (2005) (seriál)
Výborná legrace. Občas slabší díly, které ovšem vyváží ostatní s perfektním černým humorem.
Jak dostat ptáčka do nebe (2007)
Chamtivost se nevyplácí aneb jak si dědeček na své přišel. Zajímavý filmík se skvělým nápadem a příjemnou grafikou.
V hlavě (2008)
Příjemný snímek, kde autoři nechali volný prostor své fantazii. Kromě umírajích scén však nic moc zábavného ani poutavého.
Vyjdi ven (2010)
A komu by se chtělo ven že? Příjemný kraťas se zajímavým rozuzlením.
Jednoduchý plán (1998)
Vynikající thriller o tom, co dokážou s člověkem udělat peníze. Jednoduchý plán, který se rozroste do obrovských rozměrů a nakonec z něj nevzejde nic dobrého. Trošku pomalejší rozjezd, ale za to brilantní závěr. Uchvátná atmosféra a skvěle obsazení herci. K dokonalosti jen krůček.
Nový kluk (2007)
Těžké začátky - příjemné konce, ne však vždy.
Pavouk (2007)
Tak to jsem nečekal.
Tong (2009) (študentský film)
Nemastný, neslaný snímek o roztržitém vynálezcovi.