Recenzie (101)
Chcete být milionářem? (2000) (relácia)
4* pouze za díly s Vladimírem Čechem.
Disaster Movie (2008)
Ohavnost. Sranda se nám z komedie nějak vytratila a zbyla jen trapnost a ubohost.
Bendito Machine IV: Fuel the Machines (2012)
1* navíc za originalitu.
Impérium - Mafie v Atlantic City (2010) (seriál)
1. série - 80%; 2. série - 70%; 3. série - 90%.
Škola života (2009)
4* za poslední větu.
Něco, co stvořil Bůh (2004) (TV film)
Filmy z produkce BBC bývají často sázkou na jistotu a můžete očekávat kvalitní podívanou, zde se ovšem našla čestná vyjímka. Děj složený z průkopnických metod v medicíně a zároveň rasové diskriminace působí velice zajímavě, ale občas v něm nastanou hluchá místa. Co mi ovšem nejvíce vadilo je, že herci hráli na půl plynu. Jistě, i tak podali výborný výkon, zvláště Alan Rickman, který snad ani nemůže být špatný, ale herci mohli podlě mě hrát daleko lépe. Film je to velice dobrý, napínavý a zajímavý, v žádném případě není špatný, jen se z něj dal udělat mnohem lepší film. Hodnotím 3,5* za nevyužitý herecký potenciál.
Zamilovaný profesor 2 (2000)
Ohavnost. Eddie má pár dobrých filmů, ale to ostatní je docela k pláči a tato stupidnost a trapnost není vyjímkou.
Ulica (2005) (seriál)
Jediné plus je pár známých tváří, které se v seriálu objevily, jinak je to ale jen další nekonečná ( a to doslova) blbost.
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Přiznám se, pár začátečních dílů sem vydržel. To co přišlo ale potom a potom a potom a potom a když už jsme to nečekali tak ještě pak, to bylo neskutečné.
Z pekla šťastie 2 (2001)
Není snad ani co napsat, když už jednička byla otřesná, proč hned nenatočit dvojku, která bude ještě horší. On na to do kina přece jen někdo půjde.