Recenzie (152)
Věda je zábava (2004) (relácia)
nemůžu říct, že jsem se netěšil
Divé svine (2007)
Pár skvělých chvílí, ale pár i nudných.
Dom snov (2003) (relácia)
Přeložím do češtiny: Pošta pro tebe + Jak se staví sen = TOTO
Náš Timmy (2009) (seriál)
Nevím, co tvůrci chtěli říci tím BÉÉÉÉÉ, OOOOOOH. Kundí to děti
Hviezdna brána (1997) (seriál)
Bože jak já scifárny nenávidím
Dexter (2006) (seriál)
Dexterovy vnitřní monology jsou prostě dokonalé, a jak už tady někdo zmiňoval, jednou se kouknete, a už nemůžete přestat. Chcete další díly. Pro mě je 1., 2., 4. řada nejlepší.
Incident (1967)
O ničem
Byl jednou jeden... člověk (1978) (seriál)
Nejinteligentnější kreslený pořad, poučný jak sviň
Farma (2012) (relácia)
Farmář MILAN!!!!!!!!!!Taková píčovina až je to dobrý.
Tobruk (2008)
Fim, ve kterém stále čekáte, čekáte, čekáte, čekáte, čekáte, čekáte, čekáte, čekáte, co se stane, no a než se rozkoukáte, je konec a to, na co jste čekali nepřijde.