Obľúbené filmy (10)
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Nepřekonatelný film, u kterého se člověk cítí tak smutný a tak šťastný zároveň. Životní role Tima Robbinse a Morgana Freemana...a vlastně, zbytek už tu byl dávno napsán přede mnou :)
Dobrý Will Hunting (1997)
Film, který se zaryje pod kůži. Až je k nevíře, že scénář (oceněný Oscarem) sepsali defacto lidi v mém věku. Robin Williams v jedné ze svých nejlepších rolí (ne-li nejlepší). A k tomu neuvěřitelný soundtrack Elliotta Smithe...tak nehorázně krásný písničky člověk jen tak nenajde :3
Sedem (1995)
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
Nehanební bastardi (2009)
Pelíšky (1999)
Pro mě česká filmová jednička ze všech českých i československých filmů. PS: Naprosto geniální výběr hudby. Zkrátka to nejlepší, co tehdy československý bigbít nabídl :)
Indiana Jones a posledná krížová výprava (1989)
Bez debat nejlepší Jones z celé tetralogie. Naprosto skvěle "sekundující" Indyho tatík v podání Seana Conneryho, famózní hudba Johna Williamse (obzvláště útěk z Benátek za zvuků starých mandolín je skvost) a krásná "Jones girl" Alison Doody. A to, že starý Jones nebyl unešen z Indyho kousků a zachoval si cynickou tvář je samozřejmé...když totiž hrajete přes 20 let Jamese Bonda, nějaký náckové vás nevytrhnou :-))
Forrest Gump (1994)
Ťažký deň (1964)
Ano, jsem obrovský fanda Beatles takže nemůžu hodnotit jinak. Ten jejich humor je nej. Lennon fakt září.
Argo: Nebezpečný útek (2012)
Jeden z nejlepších filmů, který jsem v poslední době viděl. Takže co dodat ARGO FUCK YOURSELF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!