Recenzie (1 872)
Blood Machines (2019)
Laibach má Iron Sky, Carpenter Brut Blood Machines. Škoda, že režii nemá nikdo. Obrázky 10*.
Agatha Christie's Poirot - Schôdzka so smrťou (2008) (epizóda)
Hlavní přínos dílu vidím v odhalení faktu, že Tim Curry a Jiřina Jirásková byli sourozenci. Konec tak za 2*.
Krvavý Johann (2023)
Duo Ployhar Zach epic, jinak nuda k ukousání lool, režisér v klidu, ale znělky COOLu neskonale jinde.
Extraktori - Tým (2023) (epizóda)
týpek nevidí bez brejlí a zapomene je v náklaďáku, aby je našla policie, no nwm nwm
Osada (2021) (seriál)
scénář je úplně jedno s tímhle o(b)sazením, Nesvačilová a Holub jako nová Kleopatra a Marcus Antonius, druhá série horší než první, zvedám na 4*, not sorry
Budovatelia ríše (2018)
6 tříd sběrného dvora má u mě pivo
Buď chlap! (2023)
Buď chlap a sežer tenhle totální guláš. Autista wtf. Sokol ftw. (2,5*)
Velké nic (2023)
Hezky to Klusákovi Vachek dotočil. (3,5*)
Na streche (2019)
Ruska je nám k ničemu. (2,5*)