Recenzie (2 096)
Dobrý, zlý a škaredý (1966)
Jeden z piatich najlepších westernov všetkých čias.
Hory majú oči (2006)
Vizuálna krása, výborná réžia, hixploitation ako má byť.
Noc s nabrúsenou britvou (2003)
Celkom príjemné prekvapenie. Mne sa to páčilo.
Sladký ničomník (1999)
Netradičný Woody Allen, ale tradične výborný Sean Penn.
Kill Bill 2 (2004)
Tarantino presne vie, čo sa mi páči. Každý jeho film je tak trocha netradičný a tento tiež.
Besný pes a Glória (1993)
Divný film, ale dalo sa to, napriek vyšším očakávaniam.
Kufr (1992) (relácia)
Originálne a dnes už nostalgické.
Okres na severu (1981) (seriál)
Klasika pre súdruhov.
Ostravak Ostravski (2016)
Čakal som omnoho viac, ale bola to supídna hovadina.
Špecialisti (2017) (seriál)
Štandardný český krimiseriál, ale s príšerným castingom. A odborného poradcu by som nakopal!