Recenzie (2 096)
Petrolejový princ (1965)
Slabšie spracovanie kvalitnej predlohy.
Winnetou - Posledný výstrel (1965)
Stále kvalita, aj keď Vinnetou zomrel. Deti v kine plakali.
Medzi supmi (1964)
Granger nie je Barker, preto iba 3*.
Old Shatterhand (1964)
Stále dobré.
Winnetou - Červený gentleman (1964)
Klasika a stále dobrá, aj keď ide o pokračovanie.
Winnetou (1963)
Prvý a najlepší.
Červená armáda (2014)
Konečne sa aj mladšia generácia dozvie, kto boli najlepší hokejisti všetkých čias a ako tvrdo na tom museli pracovať. Ale najlepší bol Makarov, ktorý sa v tomto dokumente vôbec nevyjadril. Škoda.
Cesta do zatratenia (2002)
Super kvalitná práca so super hercami. Jeden z TOP filmov svojho žánru.
Terminál (2004)
Podľa mňa to bolo dobré, ale viac ako 3* nedám.
Stroskotanec (2000)
Kvalitná práca so slabším scenárom a s dobrým, ale pre mňa trocha nudným, Tomom Hanksom.