Recenzie (518)
Bratia (2023)
Film dobrý, ale názor na ně zůstává stejný.
Útok (2023)
Podobný film jako Tunelové krysy od Uwe Bolla. Akorát horší.
Zabiják (2023)
Nuda...
Obchodníci s bolestí (2023)
Wau.
Malá velká liga (2023) (seriál)
Bavilo mě to 👍
Osada - Epizoda 2 (2023) (epizóda)
Trochu lepší než první díl.
Dva a pol chlapa - The Ol' Mexican Spinach (2014) (epizóda)
Jde to do kopru.
Knižní klub zabijáků (2023)
Nedokoukáno.
Tajný zákop (2023)
Pobavilo.
ONEMANSHOW: The Movie (2023)
Já si to užij. Jen nevím, jestli Kazma nekecal.