Recenzie (514)
Rýchlo a zbesilo 8 (2017)
Děti mají pohádky. Dospělí mají Rychle a zběsile.
Godzilla vs. Kong (2021)
Bože ...
Gentlemani (2024) (seriál)
Luxus.
Kosmonaut z Čech (2024)
Mně se to libilo.
Dycky Sunderland - Až do konce (2024) (epizóda)
Hezký. Přeji jim to.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Slabej průměr.
Bratia (2023)
Film dobrý, ale názor na ně zůstává stejný.
Útok (2023)
Podobný film jako Tunelové krysy od Uwe Bolla. Akorát horší.
Zabiják (2023)
Nuda...
Obchodníci s bolestí (2023)
Wau.