Recenzie (516)
Cobra Kai - Molé (2022) (epizóda)
Ten konec je top.
Cobra Kai - Jiní, a přece stejní (2018) (epizóda)
Škoda toho konce.
Taká obyčajná rodinka (2009) (seriál)
Díky za vše ✌️
1899 (2022) (seriál)
Seriál má dobrou atmosféru, ale strašně se táhne.
Nevyzpytatelné cesty Boží (2022)
Skvělý film od Netflixu.
Trol (2022)
Když odmyslíme trola, tak je to jak film Godzilla...
Vánoce pod jmelím (2022)
Nepříhde mi to tak hrozné, i když to je béčko jako noha. Za ten konce s otcem, dávám 4 hvězdy.
Love, Death & Robots - Jibaro (2022) (epizóda)
Nejhorší díl celého seriálu. 🖕
Honba na čarodejnice (2011)
Mám tenhle film rád. No a?
Zelenáč - Série 4 (2021) (séria)
Oproti 3. sérii mnohem lepší.