Recenzie (2 502)
Profesionáli (1977) (seriál)
Bodie a Doyle měli šťávu, stejně jako jejich tajuplný boss. Starý dobrý krimi seriál.
Inženýrská odysea (1979) (seriál)
Seriál se mi líbil. Kromě unylé Moniky Švábové a Evy Jakoubkové byli všichni poměrně zajímaví. Je vidět, že komunistická kinematografie poukazovala na nešvary ve společnosti. Sice se nic moc nedělo, ale to se neděje ani dnes. A ještě lezou média politikům do ....
Okres na severu (1981) (seriál)
Pláteník se mi poměrně líbil. Bodrý strejda, kterému není lhostejný osud obce, kde žije a je ochoten i pro druhé leccos obětovat. Vzor pro naše politiky, pro které mají význam pouze jejich konta v cizině a za sebou nechávají jen spálenou zemi.
Ulica (2005) (seriál)
Smutný přehled všech, kteří nemají do čeho píchnout, tak berou jakýkoli štěk.
Muž na radnici (1976) (seriál)
Zlatý komunisti. Aspoň jim můžu tu hvězdičku dát. Nebo radši dvě.
Zázraky života (2010) (seriál)
Proč, pane Polišenský, proč. Máte snad tohle zapotřebí?
Cesty domů (2010) (seriál)
Co jiného čekat od Primy a Adamce, než bohapustý kýč.
Velmi křehké vztahy (2007) (seriál)
Bez komentáře.
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Jedním slovem strašné. Přehlídka ubohosti a prázdna, které nám dnešní televize servírují. A nejhorší je, že mnohým se to líbí.
Hospoda (1996) (seriál)
Neviděla jsem mnoho dílů, ale některé osoby mi na tomto seriálu příšerně vadily. Zejména Jan Kanyza, Jiří Menzel, Zuzana Bydžovská a Eva Čížkovská. Trochu i Petr Nárožný. Typově mi do zakouřené putyky neseděli, přehrávali a neustále jsem na ně musela koukat. Takže tenhle počin ani náhodou.