Posledné recenzie (72)
Je mi zo seba zle (2022)
no ja ani neviem, ani koľko mám dať hviezd ani ako to komentovať, ťažký prípad táto pani a ešte ťažší film
Galerie zlomených srdcí (2020)
no ten koniec sa dal trošku vyšperkovať
Motýlik (1973)
veľmi málo spoločného s knihou a ktovie vlastne čo je pravda