Recenzie (72)
Je mi zo seba zle (2022)
no ja ani neviem, ani koľko mám dať hviezd ani ako to komentovať, ťažký prípad táto pani a ešte ťažší film
Galerie zlomených srdcí (2020)
no ten koniec sa dal trošku vyšperkovať
Motýlik (1973)
veľmi málo spoločného s knihou a ktovie vlastne čo je pravda
Taxidermia (2006)
Ta dosť brutal
Ďalší rok (2010)
Neublizi
Hraniční hlídka (2006)
O nezmyselnosti vojny a nenavisti k inym narodnostiam
Bdelý život (2001)
Prilis filozofické na mňa, nerozumiem upadaniu do vyšších úrovní snov
Kto je tu riaditeľ? (2006)
Komedia od oblubeneho Larsa milo prekvapila, trosku menej masaker ako ine danske komedie..
Kto to tam spieva (1980)
Zaujimavy pribeh, hlavne s ohladom na rasizmus, ta vojna v tom az tak pre mna nehrala ulohu. Pekna hudba aj texty. Na mna trosku stara kamera, ale kde uvidis pec v autobuse..
Pořád jsem to já (2014)
Ťažká záležitosť ako sa s tým vysporiadať pri človeku, ktorého poznáte úplne inak