Recenzie (1 144)
Nezvestná (2023)
Odsýpá to, je to svěží a moderní, ale v závěru překombinované, až nesmyslné. Prostě zápletka měla stát nohama více na zemi, což teda spíš poletovala v říši fantazie.
Tri zlaté dukáty (2023) (TV film)
Krásná scenerie, sympatické postavy, ale přesto mě pohádka nudila a dabing vadil. 50%
Cruella (2021)
Film, od něhož jsem nečekala nic, ale neskutečně mě bavil. S Cruellou věci odsejpaj, s Estellou ne. Takže můj chlap sledoval Estellu a film se mu zdál dlouhý. Já koukala na Cruellu a pěkně mi to odsejpalo.:-)
Černé zrcadlo - Mazey Dayová (2023) (epizóda)
Béčkový horor, který do zrcadla nepatří ani odrazem.
Zakliata jaskyňa (2022)
Koukatelná fantasy, která ale místy působí delší, než skutečně je.
Kľúč svätého Petra (2023) (TV film)
V rámci štědrovečerních pohádek rozhodně těžký nadprůměr, přiznejme si ale, že srovnávací základna posledních let je velmi nízká. Nicméně pohádka má příběh, místy i vtip a neztrácí se v uřvanosti. Už to z ní dělá výjimečný počin. Za mě plus i za Bereniku Kohoutovou.
Tri oriešky pre Popolušku (2021)
Norská Popelka rozhodně příjemně překvapila. Jasně, není to ta NAŠE, jediná, dokonalá a s Libuškou a tak člověk sedí u televize jako pod mikroskopem a hledá jako ohař chyby. Když chce, najde. Anebo může dát seversky nabalené Popelce šanci a zjistit, že to vůbec nedopadlo špatně. Sice to není ta naše dokonalá pohádka, ale velmi dobrá rozhodně ano.
Irské štěstí (2021) (TV film)
Krásné scenerie a film o lásce, která je tak romantická, až působí jako projekt. :-)
Nikdy výjimečně někdy vždycky (2020)
Film o pocitech. Klade spoustu otázek, ale neodpovídá na žádnou z nich. To je na divákovi.
Matčina pomsta (2023)
Zajímavě natočená zbytečnost.