Recenzie (1 144)
To se vysvětlí, soudruzi! (2024) (seriál)
Seriál, který měl za mě našlápnuto ke kultovnímu. Bohužel ale při tom našlapování dost kulhal. Zkrátka a dobře, mělo to nápad, mělo to vtip i černý humor. Co bylo špatně, byly pointy, načasování, tvůrci se tak příliš báli, aby nebyli na hraně a nepřepadli přes ní, že se od ní zastavili přílíš nízko a pak spousta jejich gagů působila dětinsky a nedospěle. Příště se nebát a bude to dobrý. Jinak za mě, jsem ráda, že ČT poslední roky zkouší i jiné formáty než detektivky a jistotu. Holt někdy to dopadne hůř, někdy líp, pořád ale pepší, než když je všechno stejně.
Nebudu mlčet (2017) (TV film)
Zajímavé téma kazí tak trochu rozplizlé nemastné neslané zpracování. Chybí víc kontroverznosti a větší hloubka.
Iveta - Snáď nám to vyjde (2022) (epizóda)
Nebýt Miroslava Hanuše, tak se člověk ukouše nudou. Promarněná příležitost, černobílé charaktery, naprosto zapomenutelný počin.
Iveta - Knoflíky lásky (2022) (epizóda)
Nekonečné vzdychání a nyvé pohledy zvýšily stopáž nejméně o třetinu. Iveta vykreslená jako neschopná života. Nemohu pochopit vysoké bodové hodnocení, které seriál zatím má.
Jeanne má každý rád (2022)
Jeanne má každý rád, ale Jeanne nemá ráda sebe. Film, co nic neřeší ani nic nevyřeší a vlastně v sobě skrývá takovou prazvláštní kombinaci určitého kouzla s nudou. Takže za 50%
Iveta - Tisíc obyčajných vecí (2022) (epizóda)
Trochu mě vyděsilo, když ted zjišťuji, kolik to má dílů. Ivetě jsem nikdy nefandila, takže při sledování nemám výhodu sladké nostalgie a mohu svůj názor vyjádřit naplno. Příšerné dialogy a nyvé pohledy, z nichž každý má asi tak o 5 minut déle času, než by mít měl, solidní podívanou neudělají. První díl byl zkrátka jenom nuda.
Madam slúžka (2017)
Rossy de Palma není žádná Pretty woman. Rozhodně je svižnější.
Gattaca (1997)
Výborný námět, ale dost mi vadila přehnaná melodramatičnost.
Kravaťáci - Season 6 (2016) (séria)
Šestá série si odskočila do světa telenovely a Mikovi navzdory jeho charakteru nakonec ruplo v kouli. Zatím nejslabší ročník.
Ikony Kamila Střihavky - Vilém Čok (2024) (epizóda)
Myslela jsem si, že o Vildovi vím už snad všechno, co je veřejně známé. A o Kamilovi nakonec taky. Ale fakt jsem netušila, že kluci byli v Rychlé rotě. :-)