Recenzie (2 223)
Hon na líšku (2014)
Dobré výkony. Carell docela případ pro Chocholouška.
Ženy, víno, Hvar (2008) (TV film)
Jadran (zasněně).
Orol pristál (1976)
Jednooký Duvall, lehce prkenný Caine, slizoun Sutherland a hujerovitý Hagman v akci kolem Churchilla. Slabší čtyři hvězdy.
Kung Fury (2015)
Hodně dobrá braková blbinka. Snad jen scény v minulosti vikingů a animované nebe lehce zpomalovaly děj.
The Human Centipede III (Final Sequence) (2015)
Dieter Laser a jeho vyhrocený herecký koncert. Zdatně sekunduje Laurence R. Harvey. Stonožka přišla na řadu až na konci. Trochu slabší než předchozí film.
My deti zo stanice Zoo (1981)
Natáhni buchnu "H"áčkem a užívej si. Výborný film. Pozor, téměř pět hvězd.
Heker (2015)
Programátorský film. Zřejmě snaha oslovit i asijské publikum. Kvalitní mannovina. I když umí i lépe.
V tvári démona (2014)
Trochu trvalo, než se vše rozjelo. Dobrá babka.
Fotograf (2015)
Výborný Roden. Saudek je správný umělec. Dobrý den, jdu kvůli tomu mrdu.
Americký ostreľovač (2014)
Cooper a jeho hon na Řezníka. K tomu zvládal během akce i volat domů. Eastwood stále umí.