Recenzie (2 224)
Sudca (2014)
Ve filmu vyčnívají Downey Jr. a senior Duvall. Scéna v koupelně. Nečekaně dobré.
Interstellar (2014)
Byják jako kjáva. McC v pohodě a snad poprvé i Damon. Chudák týpek, co musel přes 20 let čekat v modulu. Srandovní robotíci. Ticho ve vesmíru. Povedené.
Hrad (2011)
Zajímavý pohled do zákulisí. Akorát WC bába to zbytečně protahovala.
Mud (2012)
Příběh od řeky. Kluci se tam mohli dobře vyblbnout. Téměř čtyři hvězdy.
Lovec trolov (2010)
Hans se toho rozhodně nebál. V podstatě dobrý a zábavný found footage movie. Katolíky nebrat.
Bronson (2008)
Refn projevil svoje artové sklony. Často bohužel. Plešoun s pindíkem si svoje odehrál hodně solidně. Na konci jsem byl překvapen, že je to Tom Hardy. Kámoš z lochu pobavil.
Rampage 2 (2014)
Vyzbrojený pán zatouží po televizní slávě. K tomu přidá několik mouder. Třeba by mu pomohla jóga.
Rampage (2009)
Jednoho krásného dne vystřílel část města. Ani to macchiato si nevychutnal. Bingo je bezpečná hra.
Interview (2014)
Franco a jeho perverzní hlášky. Tohle se Kimovi určitě nelíbilo.
Smrt čmuchala (2014)
Solidně natočené.