Recenzie (2 223)
Dokonalý trik (2006)
Posedlost a touha po slávě. Hodně zamotaný příběh nakonec do sebe celkem slušně zapadá.
V pasci (2005)
Děj se mohl v podstatě ubírat pouze dvěma směry, takže nebyl až tak nepředvídatelný. Herecká poezie se taktéž nekonala. Špatný film to ale určitě není.
Deň zrady (2011)
Zákulisí politiky. Zručně natočené. Druhá polovina filmu je o trochu lepší.
Bez dychu (2010)
Film má rychlé tempo, stále se něco děje. Pozitiva výrazně převažují. Koukatelný a nenudící počin.
Bojová loď (2012)
Sice slátanina, ale dalo se to. Triky povedené.
Prci, prci, prcičky: Stretávka (2012)
Prča, prča, prčanda. Fekální humor také byl. Vydařené pokračování. I to morální poučení bylo snesitelné. Nutno sledovat i závěrečné titulky.
Vekslák (1994)
Nechápu tak nízké hodnocení. Vždyť je to úplně normální film, který má něco do sebe. Labuda a Tříska na jedničku.
Ctihodný občan (2009)
Jó tak tohle se povedlo. Čekal jsem něco ve stylu "Paul Kersey" a přitom vše bylo úplně jinak. Paráda.
Žralok zabijak (2012)
Tak trochu jiný film než vetšina bijáků o žralocích zabijácích. Občas poněkud moc roztřesená kamera. Herecké výkony v pohodě.
Není kam utéct (2011)
Rozhodně neurazí. Pár blbečkovin tu ale je. Bez karnevalu by se to také jistě obešlo.