Recenzie (2 224)
Dr. Divnoláska alebo Ako som sa naučil nerobiť si starosti a mať rád bombu (1964)
Občas těžko říct, jestli se jednalo o satiru nebo šaškárnu. Film docela nevyrovnaný. Několik dobrých míst i slabých míst. Potěšil snad jen Gen. "Buck" Turgidson, nápojový automat a chvílemi Dr. Strangelove. Na Kubricka docela zklamání. Přesto si čtyři hvězdy nejspíše zaslouží.
Cargo - Da draussen bist du allein (2009)
Správná chladná německá atmosféra na lodi (i když je to švýcarský film). Stopáž mohla být o něco kratší.
Klíč k minulosti (2010)
Kvalitně natočený příběh. Jen víc takových filmů, ať lidstvo nezapomíná.
Kronika (2012)
Takové lehce nedotažené. Triky na slušné úrovni, některé však moc ne. Supermani a alfa predátor v akci. Na konci Javelin Throw. Schopnosti měli využít radši na získávání peněz než na kraviny.
Horizont udalosti (1997)
Atmosféra solidní. Některé věci však byly trošku béčkové. Celkově lehký nadprůměr.
Putovala jsem se Zombií (1943)
Tak určitě to nebylo amatérské dílo, ale veledílo také ne. Vetšinu filmu se jen mluvilo. Za zmínku stojí snad jen zpěvák s kytarou a vychrtlý vysoký (zřejmě zombie) černoch.
Big Lebowski (1998)
Zábavný film, který se ničeho nebojí. Pár vtipných situací se však dalo prokouknout předem. Lebowski je prostě pohodář.
Farma (2012) (relácia)
Zatím pomalý rozjezd. Už aby nastaly pořádné hádky přítomných individuí. Chlast by tomu zřejmě pomohl. Update - průběžné top momenty: Milan neuhlídal kozu, Milan a jeho 10x "Sklapni!".
Noc patrí nám (2007)
Téměř za čtyři hvězdy. Pěkně děj plyne. Barák mohli obklíčit ze všech stran.
13 zabijakov (2010)
Tradičně hodně povídání. A nejen od vtipálka s kameny. Dobře si město připravili na boj. V podstatě zónový útok. Kdyby se však vykašlali na čestné představení před bojem, tak mohli hlavního padoucha sejmout pěkně z dálky, když na to nebyl připraven. Mimochodem záporák byl pěkná svině, přesto vždy ledově klidný.