Recenzie (3 315)
Dáma a Král - Návrat Krále (2017) (epizóda)
......pár momentov bolo fajn : lúpež "storočia" ,stratené diamanty, vražda, nejaký podivín s fotografickou pamäťou, ktorý je bývalý lupič...úvod skôr : ......nemastné-neslané....
Hitman: Agent 47 (2015)
........to ako nejaká variácia akoby z NDR na Terminátora???....hodne -hodne slabé....nepozerať viackrát.....
Ricky Stanicky (2024)
..........v úvode rozpačité až miestami trápne,ale potom to začalo na moje milé prekvapenie šlapať.....vtipné aj s pozitívnym posolstvom : priateľstvo je pekná vec 👍.....John Cena zatienil všetkých.....
Fallout - Začátek (2024) (epizóda)
......čakal som koniec a dostal som NEKONIEC....to ako čo ??? toto???je konieeeec??????
Fallout - Radio (2024) (epizóda)
......ide sa kolonizovať vault 31 - ľudmi z 33-ky.... v tejto časti mixuje sa intenzívnejšie minulosť-podzemie (vaulty) - divoký povrch.....
Fallout - Minulost (2024) (epizóda)
....putovanie po krajine s "dietnou " akciou.....vault-y a obsadzovanie 31-ky - i voľby vo vaulte..... a hlavní hrdinovia spadnú do vaultu.....
Fallout - Past (2024) (epizóda)
....spadnutí do vaultu a ten vault nie je ten čo by mal byť......
Fallout - Ghúlové (2024) (epizóda)
....Vault 32 je zaujímavá téma..... a konečne i hlavná hrdinka trochu zdrsnie.....
Fallout - Hlava (2024) (epizóda)
.....tá ružová vodná príšera mi pripadala smiešna ako z nejakého lacného barbiefilmu.....
Fallout - Cíl (2024) (epizóda)
.....tie linky sa prelínajú - aj keď tá podzemná je - minimum....psík - belgický ovčiak?....už je to skôr na povrchu i drsnota.....pre mňa o niečo menej ako úvodná časť......