Recenzie (3 298)
Dáma a Král - Milenci a vrazi (2017) (epizóda)
.....2,5 hviezdy by bolo spravedlivejšie....to vyriešenie ku koncu....aby "viselo" na jednej káve...??
Dáma a Král - Ve víně je vražda (2017) (epizóda)
......aj tretia časť slušná..... tak ku koncu som už tušil ,že to bude asi to čo sme najmenej čakali......hmm a to nikto iný nebol ? -pýtam sa páchateľa.....
Dáma a Král - Smrtelné vyhlídky (2017) (epizóda)
....slušné - ak keď ku koncu až moc prekombinované....
Dáma a Král - Návrat Krále (2017) (epizóda)
......pár momentov bolo fajn : lúpež "storočia" ,stratené diamanty, vražda, nejaký podivín s fotografickou pamäťou, ktorý je bývalý lupič...úvod skôr : ......nemastné-neslané....
Hitman: Agent 47 (2015)
........
Ricky Stanicky (2024)
.............
Fallout - Začátek (2024) (epizóda)
......čakal som koniec a dostal som NEKONIEC....to ako čo ??? toto???je konieeeec??????
Fallout - Radio (2024) (epizóda)
......ide sa kolonizovať vault 31 - ľudmi z 33-ky.... v tejto časti mixuje sa intenzívnejšie minulosť-podzemie (vaulty) - divoký povrch.....
Fallout - Minulost (2024) (epizóda)
....putovanie po krajine s "dietnou " akciou.....vault-y a obsadzovanie 31-ky - i voľby vo vaulte..... a hlavní hrdinovia spadnú do vaultu.....
Fallout - Past (2024) (epizóda)
....spadnutí do vaultu a ten vault nie je ten čo by mal byť......