Recenzie (3 336)
Puščik jede do Prahy (1965)
....propagačný film tej doby o priateľstve sovietskeho chlapca a československeho dievčatka....ako príbeh-rozprávka pre deti - prečo nie ....nad možnou realitou príbehu, kde 10-ročný chlapec berie pušku-náboje a ide do lesa na medveďa je zbytočné sa zamýšľať.
AKA (2023)
....v poslednej dobe som dosť napozeral francúzskych filmov - takých tých relatívne "čerstvých".... a môžem povedať ,že to už nie ani pôvodná francúzska tvorba ....a je ešte francúzska....? pozrieť sa to dalo i trocha napínavé, ale ....to už nie je Francie....žiaľ...samí oní a samé oné.....
Vyproštění 2 (2023)
.....podľa mňa lepšie ako jednotka....pozerateľné...akčné...aj keď asi by sa banda mafiánov-teroristov tak ľahko ,za tak krátku dobu v plnej výzbroji na helikoptérach nedostala do Wiedne - to už bolo aj pri pripustení žánrovej"voľnosti" - dosť moc :)
La Vengeance du gâte-sauce (1900)
.....historická vzácnosť....fajn.
Les Infortunes d'un explorateur (1900)
......krátky fragment - ozaj krátky - 1 minúta....ako historická vzácnosť ok.
Chlapci z Brazílie (1978)
.......
Strážce duší - Poslední princezna (2005) (epizóda)
.............
Strážce duší - Jeskyně běsů (2005) (epizóda)
......o nejakých malých mužíčkoch v jaskyni (hrôza ....) :((( .....ozaj slabé....a ten L.Vaculík si ešte so Z.Norisovou stále vyká...a nič....
Strážce duší - Brána andělů (2005) (epizóda)
......slabé.... len samé náznaky ,aby sa to tajomno neodhalilo ani trocha....a z magistra Kelley-ho sa neukáže nič - vlastne je tam len spomenutý...že kedysi žil...(prvý koment tu)
Náš vodca (2008)
.....o vymknutí sa psychologického experimentu-nič nové, aj keď tak nemecky a s ohľadom na nemeckú históriu spracované....