Recenzie (3 331)
Odznak Vysočina - Na dne (2023) (epizóda)
........hodne veľká motanica ,kde sa zo zdanlivo obyčajného príbehu stáva moc komplikovaný....až niekedy na škodu veci....
Odznak Vysočina - Mŕtva z mlyna (2023) (epizóda)
…..
Odznak Vysočina - Kŕmidlo (2023) (epizóda)
..........
Odznak Vysočina - Nebojsa (2023) (epizóda)
.......
Odznak Vysočina - Deň blbec (2022) (epizóda)
....dievčatá sa v bare nechajú opiť a zneužiť....a jedna na to doplatí-na svoju ľahkovážnosť- .......aké prekvapivé....
Odznak Vysočina - Špirála (2022) (epizóda)
.....ten exekútor.....hmm riadna špina - nie preto, že vykonáva svoje povolanie -ale preto, že ho zneužíva na zneužívanie manželiek a dcér exekuovaných....no tú nakladačku s bejzbolku si iste zaslúžil.......
Odznak Vysočina - Na samote (2022) (epizóda)
.....príbeh tak na 2,6 hviezdy ....námet o ornitologovi, ktorý aj svojho vlastného vtáka rád venčí kade chodí ....a kapitánka v podaní M.H., ktorá tiež s ním prndosila a ani nevedela meno, odkiaľ je ....nič....aspoň ,že prípady neriešila kosatým štvorcom...
Odznak Vysočina - Najlepší človek na svete (2022) (epizóda)
.....tiež fajn časť - ale pozor obsah filmu je zlý - nie jeho telo pohodil....to telo mu vypadlo z auta - stratil ho malo byť správne ..... dobrá scéna ku koncu keď zadávateľ vraždy sa neudrží a dusivo sa smeje, že vodič to telo stratil a dopadlo to ako dopadlo....
Po čom ženy túžia (2000)
....celkom fajn komédia -z obdobia keď M.G. ešte nejebalo na hlavu....
Odznak Vysočina - Perníková chalúpka (2022) (epizóda)
…….ďalšia dobrá časť....