Recenzie (6 414)
Cesta von (2022) (seriál)
Chyby, nelogičnost a verdikt, že je to blbost, se dá vlastně říci pokaždé ... a u všeho ... já u tohohle budu štědrý - protože mě to prostě dostalo a oslovilo - sedlo mi prostředí, postavy, herecké výkony, atmosféra, hlavně ten nápad a provedení za "pár kaček" máte hororo-fantasy seriál, co mě fakt usadil do židle a několikrát jsem se "příjemně" lekl. Dobré twisty v ději - a odhalení a pointa decentně oddalováno ... u mě super - tvůrci mají talent, představivost a umí si hrát s divákem - to fakt žeru !
Nezdolná Kimmy Schmidt (2015) (seriál)
sem tam pousmání - jinak nezaujalo - Kemper je však atraktivní a schopná herečka v sympatické roli - Titus je též záživný.
Vidláci na pretekoch (2005)
Pro mě ne zrovna k popukání vtipná ale pohodová oddechová jízda ... Seann W. Scott je mi v těchto rolích sympatický.
Knights of Badassdom (2013)
total kravina, ale zabavila ... je tu moc fajn obsazení.
Morbius (2022)
Lepší než jsem čekal. Jared fakt dobrý. Konec debilní. Klasika podle šablony vlastně jakékoli hrané komiksovky. Na relax ok. Jednou ale stačí.
Castlevania - Season 4 (2021) (séria)
Za mě - špatně a nejasně uzavřené ... skvělý drsný nápaditý seriál - je jich minimální nuzné málo - ale zakončení mohlo být více rozvedené z více pohledů různých postav ... škoda. utlé ale i tak sakra dobré.
Experiment (2016)
Zbytečné !
Ztracená kulka 2 (2022)
Zase slušná jízda.
AKA (2023)
Super řežba.
Mzda za strach (2024)
Blbost, ale potěší a zabaví ... dva herci -"bratři"- z jiných taky dobrých filmů ... na brainwash před spaním ok.