Recenzie (6 414)
Odcizení (2024)
Za malé sobíky * navíc. Nechutné, drsné, lidé jsou svině ... ale i krásné, dojemné a i dokonce poučné ... příroda je mocná a krásná ... doteď jsem netušil, že existuje nějaký Sámský jazyk ... doteď jsem netušil, že pěstování sobů je vlastně i poslání a životní styl - odkaz po generace ... předávání ...ehm "žezla" ... nebo v tomto případě - předávání uřízlého ucha - fuj ... to je ale blbý "folklor".
Nočné kúpanie (2024)
Nápadité, docela napínavé, dobře podané a zahrané - standard na večerní "relax".
Hrozba smrti (2024)
Kokotina jen na zabití času. Gylenhol ale dobrý ... McMagor úplně na prášky.
Fallout (2024) (seriál)
Pro mě dobrý ... Hra ne ... Goggins super ... škoda, že jako záporák.
Kouzelné pranky Justina Willmana (2024) (relácia)
Talentovaní a velmi šikovní a zdatní lidé stráví čas přípravou něčeho skvěle kreativního kvůli úplné kravině a styl řešení onoho problému žadatelů mi přijde, jako kdyby dotyční lidé prodělali lobotomii ... řešit osobní problémy nebo nedej bože touhy takovou formou může snad jen total psychický krypl.
Godzilla a Kong: Nová Ríša (2024)
Podle mě úplně zbytečné. Místy trochu vtipné, trochu dojemné. Jinak ale o ničem. Kdyby radši ty prachy dali někam jinam a účelněji ...
Ubal a zmizni (2021)
Na zabití času postačí. Však na upřímné pobavení se musí kouknout na jiný kousek.
Willow (1988)
Skvělé a vtipné a dojemné ... Val ve své vrcholné roli. Na relax a zlepšení nálady to pravé.
Jedeme na teambuilding (2023)
Kupodivu ne tak trapné, jak jsem čekal - chvílemi i vtipné ... docela ... Kotek a Prachař jsou mi jako lidé i herci protivní a nesympatičtí, ale tady mi nevadili, ba naopak. Trapnější a hůře vypointovaný "brácha" originálu.
Ripley (2024) (seriál)
Sice těžko uvěřitelné, ale záživné, v absurdních situacích vtipné a i občas napínavé ... bravo - tohle se povedlo.