Posledné recenzie (83)
Slnko, seno, jahody (1983)
Celú trilógiu dokážem pozerať dookola už dlhé desaťročia. Pohľad na rezignovaného, životom a manželkou bitého Škopka s fľašou piva v ruke sa mi asi nikdy nezunuje. Rovnako ako láskyplné tituly ("dobytku jeden"), ktorými ho non-stop častuje jeho nežná polovička. Moral of the story: pred cestou do mesta vždy očistíme auto od exkrementov, nech nie sme za sedláka :-)
Columbo - Nie je čas na umieranie (1992) (epizóda)
Únos s happy endom? Na to nie som zvedavá, ja chcem starú dobrú klasickú vraždu!!! :-)
Osudová príťažlivosť (1987)
Glenn Close ako psychopatka funguje. Glenn Close ako fatálne príťažlivá žena nefunguje. K žánrom Drama/ Thriller súkromne pridávam ešte Mystery ako symbol nepochopiteľnosti toho, čo na nej ten Douglas videl, že bol ochotný riskovať, čo (a koho) mal. Prehnaný a predvídateľný koniec u mňa zaraďuje film k priemeru. Lyne aj Douglas sa mi už predstavili aj v lepšej forme.