Recenzie (472)
Najkrajší čas (2005)
3,5* :) Taková jiná romantika, ale pěkná
Začarovaní (2007)
Extrémně ujeté... ale má to svoje kouzlo :)
Stroj času (2002)
Skvělý soudtrack, no a pak ještě pád drobností. Jinak nuda a blbost.
Hra (1997)
Napoprvé za 5*, další shlédnutí již jen 4*, protože mizí část napětí.
Dievča na roztrhanie (2002)
Příjemně se na to koukalo.
Veľké problémy (2002)
Příjemně se na to koukalo, bavil jsem se celou dobu. 3 a 1/2 *
Angličan, který vylezl na kopec (a slezl z hory) (1995)
Jednou vidět, proč ne... Na další shlédnutí už by mi to přišlo dost nudné a vlastně o ničem. Přesně jak napsal Oskar, 50%
Beowulf (2007)
Ne, prostě ne. Kdyby to bylo hrané, bylo by to možná super, takhle mě to připadalo jako in-game video. Souboj s drakem byl skvělý, hudba se mi také líbila, ale ta technologie mě silně odrazuje. Není to ani animák, ani film. Škoda, snad se Zemeckis poučí a příště nás obdaruje něčím hraným.
To sa môže stať každému (1994)
Ideální film, pokud potřebuji zvednout náladu :) Přímo to z něj teče :)
Pasca (1999)
Ke to tak mezi 3 a 4*. Poprvé na 4*, při dalších shlédnutích tak na 3,5* :) Connery je skvělý, jako vždy, C.Z. Jones mi mimořádně také nevadila.