Recenzie (270)
Criminal: Velká Británie (2019) (seriál)
Prvý diel super nepredvídateľné a skvele zahrané, no druhý diel bol o dosť slabší a bohužiaľ pre mňa predvídateľný a posledný príbeh bol niečo medzí týmito dvoma ale celkovo spokojnosť zaujímavý krimi seriál z prostredia vypočúvania. (75%)
Haunt (2019)
Žiadne oskarové dielo, po všetkých stránkach skôr priemer ak nie menej, ale príjemne to odsypalo a kupodivu som sa nenudil. Ako takú oddychovku na vypnutie po ťažkom týždni odporúčam. (70%)
The Invitation (2015)
Výborný psychologický horor s mysterióznou atmosférou, ktorú po celú dobu sprevádza skvelá hudba a paranoja. Intenzívne finále. (85%)
Pomsta (2017)
Pokiaľ chcete hľadať chyby nájdete ich ale nič na tom nemení že je to nesmierna zábava. Guilty pleasure (80%)
John Wick 3 (2019)
Najlepšia akcia z celej trilógie = najlepší diel celej trilógie. (80%)
Votrelec: Vzkriesenie (1997)
Veľmi na hrane medzi 3 a 4. Snažilo sa to byť cool čo do akcie a hlások ako dvojka no moc im to nevyšlo. (69%)
Nightmare Cinema (2018)
1.poviedka (60%) 2 .poviedka (60%) 3.poviedka (30%) 4.poviedka (50%) 5.poviedka (50%)
Tajná posedlost (2019)
Predvídateľné od prvej minúty a dosť nereálne. Ten scenár snáď písalo dieťa. Herecké výkony boli našťastie priemerné. (39%)
Korisť (2019)
Letná oddychovka. Kto má rád tento žáner príde si na svoje. (70%)
Nosferatu (2019) (seriál)
Priemerná zlátanina, uvidíme čo bude ďalej. Zatiaľ to nemá žiadnu zapamätateľnu scénu. Videné 2 diely.