Recenzie (260)
Kosmonaut z Čech (2024)
Nudne
Podvodník z Tinderu (2022)
Zmrd
Osmý smysl (2015) (seriál)
Absoutne nudna LGBTQPSVM propagandisticka sracka. Nic vic.
Skoro normální rodina (2023) (seriál)
Tahlo se to jako smrad…dodivane z povinnosti. Od 3.dilu jsem mel nutkani to ukoncit.
Vyproštění 2 (2023)
Az na to ideologicke pozadi, slusna akcnarna…
Ostrov (2023)
O nicem.
Pod vodou (2020)
Mohlo to byt horsi…
Diplomatické vztahy (2023) (seriál)
Asi tak. Pokud se aspon zakladne orientujete v geopolitice a je vam jasne, ze nic neni cernobile a ze vsichni svetovi hraci jsou v podstate zmrdi tahajici za nitky a vykoristujici ty mensi, tak tento serial muzeme v poklidu zaradit do kolonky komedialniho serialu snaziciho se divaka presvedcit, ze to co je zabalene ve zlatem celofanu a tvarici se sofistikovane je obycejny smradlavy exkrement kolem ktereho litaji mouchy...
Vyšehrad: Fylm (2022)
Strasná picovina. Prazsti herci opet se snazici hrat lidi, kteri se tak ve skutecnosti vubec nechovaji.
Hranica (2023)
Angazovana ideologicka slunickarska smira. Zaplacena navic penezi nejen danovych ceskych poplatniku...