Recenzie (1 167)
Karneval duší (1962)
Tento čiernobiely horor musel byť v 60. rokoch v rámci vtedajších možností pre divákov poriadne desivý a pôsobiť na nich minimálne tak, ako na súčasníka Ju-on: The Grudge. Film disponuje svojským záverom, ktorým sa neskôr inšpirovalo niekoľko, dnes vysoko uznávaných duchárskych filmov.
Nahé násilí (1969)
Talianska giallo detektívka držiaca sa kdesi v medziach subžánrového priemeru.
Experiment: Zombie (2006)
Za 9 dní natočený zombie horor, svojou kvalitou pripomínajúci študentský film, ktorý sa omylom dostal do DVD produkcie. Sympatické na ňom je aspoň to, že sa s ničím príliš nepára a už od počiatočných minút ponúka čistokrvnú akciu.
Farma smrti (2005)
Nízkorozpočtový hixploitation, ktorý nedokáže divákovi ponúknuť nič, čo by predtým už aspoň 100x nevidel... Otrepaný príbeh, menšia dávka gore a amatérski herci, medzi ktorými sa na moje menšie prekvapenie objavujú aj nadsluhujúci Dennis Hopper a Michael Madsen, ktorý je v posledných rokoch ochotný prijať naozaj hocijakú rolu..
Krvavý les (1982)
Nápis "Drsnější verze Záhady Blair Witch" na obale DVD ma pobavil... mať kvalitnú kameru, čas a chuť, tak by sme to s partiou zanietených nadšencov a vedierkom umelej krvi niekde v lese za týždeň dokázali natočiť lepšie, trúfam si tvrdiť :)
Sedem krvavých orchideí (1972)
Celkom vydarené giallo, Umberto Lenzi nebol zlý filmár, škoda len, že sa v 80. rokoch nechal zlákať trashovou módou a vďaka dvom - trom kontroverzným filmom si pokazil režisérsku reputáciu.
Pena (1985)
Vďaka prostučkému scenáru, vlažným hereckým výkonom a špeciánym efektom, ktoré občas vyvolávajú úsmev na tvári upadol tento Cohenov komediálne ladený horor z polovice 80. rokov do oprávneného zabudnutia.