Recenzie (4 553)
Čarodejnice z Eastwicku (1987)
Film, ktorý ma očaruje ale zároveň aj trošku „sklame“. Očaruje ma herecké divadlo a krása veľkej trojici Cher, Susan a Michelle a priamo ma („príjemne“) šokuje pán herec s menom J. Nicholson, ktorý opäť podáva výkon „A++“ – je jednoducho geniálny! Sklame ma však príliš jednoduchý dej. Keby to bolo trošku vyšperkovanejší, tak potom by som neváhal zvýšiť svoje hodnotenie na štyri hviezdičky. PS: Scéna v spálni medzi Cher a J. Nicholson je famózna. Osobné hodnotenie: 78% (***)
Zopár správnych chlapov (1992)
Dobre natočený, pomaličky sa vyvíjajúci dej s vyvrcholením medzi T. Cruise a J. Nicholson. Pohotová asistencia krásnej D. Moore. Vo svojom žánru pozoruhodný snímok. Osobné hodnotenie: 80% (****)
Šéfovia na zabitie 2 (2014)
Pokračovanie úspešnej komédii „Horrible Bosses“ je z každej stránky krok dozadu. Aj keď samotný dej je vypracovanejší, ale tá atmosféra, čo bola v prvej diele, tu už nie je. Herecké výkony sú obecné, scény sú menej zábavné (a je ich aj málo) a réžia je taktiež horšia. Prekvapujúco, vedľajší postavy to ako tak zachraňujú. Mám na mysli K. Spaceyho a J. Annistonovú. Kvôli nim dávam tri hviezdičky a škoda, že nedostali väčší priestor.
Magic Mike: Bez nohavíc (2012)
Film, ktorý asi viac osloví srdce žien. Z hereckého (hlavne Ch. Tatum a M. McConaughey) a choreografického hľadiska to viac-menej nemá chybu, ale réžia by mohla byť lepšia. Trošku nechápem, že prečo sa toho ujal pán Sodeberg. Osobné hodnotenie: 68% (**)
Loft (2010)
Celkom dobre vydarený remake. Dej sa postupne vyvíja, ale v druhej polovici už človek tuší, že kto to celé má na svedomí. Každopádne film z hereckého hľadiska je až prekvapivo dobré. Osobné hodnotenie: 76% (***)
Howlův kráčející hrad (2004)
Prekrásny príbeh, výborná (srdce trhajúca) hudba a opäť bezchybná réžia od H. Mijazaki. Každá postava je dokonalá a más svoju nemalú úlohu. Nehanbím sa priznať, že som to nevydržal bez slzí... Osobné hodnotenie: 100% (*****)
Princezná Mononoke (1997)
Ďalšie majstrovské dielo od majstra, ktoré so svojím príbehom, animáciou a všestrannosťou osloví každého. Hlavná myšlienka príbehu je odkazom pre celé ľudstvo. Osobné hodnotenie: 95% (*****)
Fakjú pán profesor (2013)
Aj keď som tomu na začiatku nedal veľa šancí, tak som z toho na koniec bol prekvapený. Viem, že samotný scenár ani zďaleka nie je dokonalý (ani reálny), ale pán Dagtekin z toho dokázal vyťažiť maximum. Film obsahuje neskutočne veľa vtipných scén, nechýba ani láska ale ani klišé momenty. Ale zase obsahuje aj niekoľko ozajstných a originálnych výukových momentov (prehliadka v múzeu „Života“ alebo čo sa z vás môže stať). Herci a herečky (na čele s dvojicou E. M'Barek a K Herfurth) sa predviedli nadpriemerne. Napriek všetkému som sa zabavil a smial takmer neustále, takže nie je dôvod na to dať štyri hviezdičky. Som zvedavý na pokračovanie. PS: Nezabudnime, aj učitelia sa učia kvôli svojim študentom. Osobné hodnotenie: 80% (****)
Elektra Luxx (2010)
Vydarený casting (hlavne v osobe C. Gugino) na komédiu suchý film. Osobné hodnotenie: 59 % (*)
Päste zo železa (2012)
RZA sa snaží šliapať v stopách Q. Tarantina. Veľmi slušne by som naznačil, že sa ešte má čo učiť od tohto velikána. Príbeh síce dobrý, sú tu aj zaujímavé zbrane, ale réžia a scenár má svoje slabé momenty. O hudbe hovoriť ani nebudem (jednoducho rap a Čína k sebe nepasujú). Najviac ma prekvapil prítomnosť R. Crowe. Nie že by bol zlý, ale čo hľadá vo filmovej kategórii „B“? Osobné hodnotenie: 64% (**)