Reklama

Reklama

Najsledovanejšie žánre / typy / pôvody

  • Dráma
  • Komédia
  • Akčný
  • Animovaný
  • Horor

Recenzie (4 549)

plagát

Odcizení (2024) 

Film so scenárom, ktorý má potenciál, a prostredím, v ktorom sa príbeh odohráva, ponúka veľa možností. Ten finálny produkt však nie je uspokojivým. Prvky ako „Drama“ a „Thriller“ tu samozrejme sú, ale nie sú správne a hlavne v správnej miere použité. Vykreslenie charakteru postáv a ich vedenie, čo by malo byť takým jedným pevnejším bodom filmu, taktiež by mohol byť oveľa lepším. Finálne vyvrcholenie je jednoduché a bezpečné, rozhodne čakáte viac. P.S.: Debut režisérky Elle Márjá Eira. Osobné hodnotenie: 69% (**)

plagát

Hypnotik (2023) 

Po dvoch predchádzajúcich (a absolútne zbytočných) filmoch, Robert Rodriguez sa vrátil do prostredia, ktoré mu určite lepšie vyhovuje. Plus zobral so sebou Ben Afflecka, aby natočili mysteriózny akčňák so „sci-fi“ prvkami. Je jasné, že pán Rodriguez pri písaní scenáru (spoločne s Maxom Borensteinom) sa inšpiroval režisérmi ako Ch. Nolanom či S. Derrickson. Problém je v tom, že ten výsledok je veľmi chaotický, niektoré prvky či rozhodnutia nie sú premyslené a herecky (sorry Ben) je to niekde na hrane pod priemeru a priemeru. Hypnotic by mohol byť zaujímavým filmovým zájazdom a studňou zaujímavých teórií, ale ten výsledok je spíš sklamaním. Osobné hodnotenie: 68% (**)

plagát

Macko Puf: Krv a med II (2024) odpad!

Mám dve otázky: 1) (podobne ako minule) Čo by si myslel A. A. Milne? 2) Ďalšou obeťou Rhysa Waterfielda bude Bambi. Prečo? Osobné hodnotenie: 35% (odpad!)

plagát

Becky je zpět (2023) 

Scenáristicky klasické B-čko zo sun-žánru revenge. Pokračovanie príbehu Becky (prvé dielo mi zatiaľ uniká), ktoré nemá komplikovaný príbeh a operuje s minimum postáv (vo svojej roli prekvapil Sean William Scott). Lulu Wilson stále dokáže udržať pozornosť diváka. Film, ktorý by potreboval lepšieho scenársitu. Pred záverečná scéna so psom pripomína scénu od TarantinaOsobné hodnotenie: 64% (**)

plagát

Rozhovor dekády (2024) 

Režisér P. Martin sa snaží inšpirovať filmom Frost/Nixon, prípadne je tu vidieť nejaké prvky zo snímok ako Spotlight či She Said. Tvorca sa snaží rozbaliť príbeh postupne a zo všetkých strán zapôsobiť na diváka, ale akoby hmotnosť a vážnosť tematiky presiahli jeho možnosti. Finálny rozhovor, ktorý by mal byť vyvrcholením filmu, je pomerne slabý a neobsahuje ani jeden výraznejší moment. Na tom Bohužiaľ nič nezmení ani pomerne slušný „girl power“. Rozhovor dekády nevypadá ako skutočný „rozhovor dekády“. Čisto z filmového hľadiska (nie z hľadiska true based-príbehu) dva hviezdičky. Osobné hodnotenie: 68% (**)

plagát

Ťažký týždeň (2015) (relácia) 

V súčasnosti pravdepodobne jediná zábavná relácia na Slovensku, ktorá veľmi dobre kombinuje satirické a humorné prvky. Relácia, ktorej neuškodila ani výmena hlavnej postavy. Všetkým, ktorí sa podieľajú na tejto relácii, odkazujem, že: Ďakujem! Osobné hodnotenie: 88% (****)

plagát

Krotitelia duchov: Mrazivá hrozba (2024) 

Restart z roku 2021, napriek svojim chybám, bol kompaktnejší. Frozem Empire je tuctovým doplnkom tejto ságy, ktorý v podstate stojí na jednom mieste a nedokáže sa posunúť ďalej a to aj napriek snahám celý príbeh alebo koncepciu servírovať v moderných šatách. Stále platí, že B. Murray v priebehu dvoch minút má vo svojom reči viac vtipnejších poznámok ako ostatní za celý film. Pre ne-fanúšikov prípadne začínajúcim divákom v dobrom prípade to bude na dve hviezdičky, pre hardcore fanúšikov sa to môže vyšplhať na slabú a krehkú trojicu hviezdičiek. Osobné hodnotenie: 70% (***)

plagát

Láska přes zeď (2024) 

Romkom zo Španielska s nie príliš veľkou dávkou španielskeho temperamentu v produkcii Netflixu. Jednoduchý, vypočítateľný a tuctový film na Netflixu. Osobné hodnotenie: 63% (**)

plagát

Datel Woody jede na tábor (2024) 

Disney Channel meets with Nickelodeon under the umbrella of Netflix. Film pre najmenších krvácajúci z viacerých rán. Radšej si spuste nejaké dielo z originálneho animovaného seriálu. Osobné hodnotenie: 51% (*)

plagát

Odpočívat v pokoji (2024) 

Sergo, hlava rodiny, využije situáciu (výbuch v meste) a vydá sa nezvestného. Práve takto môže jeho manželka využiť poistenie a vybaviť finančné manko, ktoré spôsobil. __ Vedenie príbehu je klasické, ale nevyužíva všetky možnosti, ktoré scenár ponúka. Problém je predovšetkým so záverom, ktorý vypadá nie príliš vypracovaným a unáhleným. Osobné hodnotenie: 65% (**)