Posledné recenzie (178)
Klan Gucci (2021)
Film je sice zahraný a režírovaný fakt dobře. Osobně mě hodně bavilo sledovat Jared Leta jak si užívá roli idiota. Bohužel je film až příliž dlouhý. Koncem filmu už nesoucítím s žádnou s postav a tudíž mi je závěr je relativně ukradený. Nejsilnější emocí byla radost, že je hotovo. Použití hudby je místy fakt zvláštní, kdy tam mrsknout modernější písníčku a ještě docela se nehodící k aktuální scéně. Zde vidím promrhaný potencíl použít hudbu vždy z daného období filmu a víc nás tím vtáhnout do děje. Film je taky točen stylem, jakoby počítal s tím, že každý ví kam vede. Není to špatné, ale nic co bych musel doporučovat.
Tomáš Kočko & ORCHESTR (2022) (koncert)
Na živo jsem je viděl už 2x, hrozně jejich hudbu žeru tak když už se na koncert osobně nedostanu jsem rád i za ten záznam. Tomáš Kočko je důkazem, že i náš folk se dá dělat dobře. Nemusí to být jen trapná zábavová dechovka, ale lze ty melodie říznout jazzem, rockem a je to něco fakt zajímavé. Navíc ta hudba ve mě trochu evokuje pohádky z mládí a tak podvědomě uklidňuje. Nevím co bych ještě napsal, buď se Vám to líbí, nebo ne...
Matrix (1999)
Myslím, že asi není nutné k tomuhle filmu nic moc říkat, snad kromě toho, že český dabing je totálně horibilní. Hlavně trinity. Znám originál a viděl jsem to už i maďarsky a slovensky. Český dabing, obvykle docela dobrý je v případě tohto filmu strašný. Trinity to fakt kazí!
Posledný denníček (3)
Velký den
Woohoo! 1 Bod, Baby!