Recenzie (777)
O princeznej Jasnenke a lietajúcom ševcovi (1987)
Troškovo nejlepší dílo. Kdyby tímto končil, vůbec nic špatného by se nestalo. Vlastně jo, přišli by jsme o KAMEŇÁK... :-) 70% - 4****
Playgirls II (1995)
Woooow, nejhorší film na ČSFD?! Možná, že jsem někdy někde viděl horší filmové smetí, ale za boha si teď na něj nemůžu vzpomenout. :-) 5% - Odpad!
Kameňák (2003)
Troška - sračka!!! 5% - Odpad!
Post Coitum (2004)
Už jsem viděl mnoho sraček a pokusů o film, ale tohle je extrém!!! Totální odpad mezi filmy!!! To už nezachrání ani lechtivé téma. 5% - Odpad!
Nanebovzatie (1991)
Totální úlet a neskutečná nuda. Duchovny je tragickej jako obvykle. Mimi Rodgers má zase krásný kozičky... :-) Za to hvězdičku na víc. 30% - 2**
Obojok (1991)
První polovina filmu má spád a nenudí. Naopak. Ale čím více se blíží závěr, tím více to ztrácí kvalitu. 45% - 2**
Krutá hra (1989)
Svého času to byl můj velmi oblíbený film. Drsné a syrově natočené souboje jsou ozdobou tohohle snímku, stejně jako sám Rutger Hauer a skvělá postapokalyptická atmosféra. 75% - 4****
Vesmírna pechota (1997)
Vesmírná, mezi planetární jízda se vším všudy. Na svojí dobu skvělé efekty. Že se jedná o pohádku pro dospělé? No a co! Zábavné to je maximálně. 70% - 4****
Muž bez tieňa (2000)
Už jen ta představa, že si mohu nepozorovaně chodit po městě a dělat co se mi zlíbí, je lákavá. Bohužel to má i své stinné stránky. Stejně jako tenhle film. Nicméňě, nejedná se o špatný snímek. 65% - 3***
Krutosť a láska (1985)
Středověk, mor, sex, znásilňování, krev, souboje, hrad, ponurá atmosféra... Co víc chtít?! 60% - 3***