Recenzie (777)
District 9 (2009)
Před návštěvou kina, jsem byl natěšený, že jdu na nějaký zcela vyjímečný film. Ale byl jsem trochu zklamán. Příběh, který je velmi originální, drží mé hodnocení hodně vysoko. Akční orgie se konaly až posledních dvacet minut a to je u tohoto žánru málo. 75% - 4****
Cesta do praveku (1955)
Karel Zeman je pro mě režisérský bůh. Jeho filmy jsou vytříbené lahůdky. Cesta do pravěku jim všem kraluje. 100% - 5*****
Americký samuraj (1992)
Joo, joo. Tohle byl jeden čas můj oblíbený akčňák. :-) Nejvíc mi utkvělo v paměti, že tam byl maník, který měl dlouhý cop a na jeho konci nůž... :-D Za nostalgii dávám o hvězdu výš, tedy 3***
Pretty Woman (1990)
Nejvíce přeslazená Americká pohádka pro dospělé! Jíst u toho cukrovou vatu, tak mi bude připadat hořká... 55% - 3***
Cliffhanger (1993)
Ač jsem Sylvesterovo dlouholetý fanoušek, tak tohle je jeden z mála filmů s ním, který si opakovaně nepustím. Pár scén má svojí kvalitu, ale přijde mi to trochu "přitažené za vlasy" a místy dost nudné. 55% - 3***
Svet podľa Prota (2001)
Pomalu plynoucí sci-fi snímek, který překvapivě nenudí. Navíc se strhujícím závěrem. Spacey hraje K-paxana výborně. Originální příběh a skvělá režie. 85% - 4****
Nekonečný príbeh (1984)
Fantasy jak má být. Tenhle film sleduji již od dětství a pořád pro mě neztratil tu auru nekonečné dětské (lidské) fantazie. Jeden z nejsilnějších filmových zážitků, je pro mě smrt Artexe. na svou dobu famózní efekty. 97% - 5*****
Let Fénixa (2004)
Giovanni Ribisi je můj oblíbenec. Zde opět nezklamal, ale Dennis Quaid mi příliš nesedí. Průměrný dobrodružně-akční film. Nic víc, nic míň. 60% - 3***
Deň po tom (2004)
Ne příliš strhující katastrofický film. Pár záběrů je tam impozantních, ale vrchní destruktér Emmerich umí mnohem víc. 60% - 3***
Skrotená hora (2005)
Sledovat romanci mezi dvěma chlapama, který se "vojeli" kdesi v horách není pro "normálního" chlapa moc přitažlivé. Nicméně je to skvěle natočený film s originálním scénářem. Nějaké "přihřáté" řečičky se zde nekonají. 75% - 4****