Recenzie (777)
Q (2008) (relácia)
Uvédst takovýto pořad do homofobní České společnosti už chce kuráž ... 40% - 2**
Temný rytier (2008)
Strhující tempo, originální nápady, brilantní režie a famózní Heath Ledger, který zastínil i Christiana Balea. 85% - 4****
Vášnivé známosti (1994)
Jedna hvězda za kozičky Sabiny a Markéty. Jinak je to nehorázná sračka!!! 10% - 1*
Neskrotná Angelika (1967)
Pamatuju si dobu, kdy jsem považoval Angeliku za nejkrásnější ženskou na světě a ty její filmy za největší dojáky. Bohužel se obojí změnilo, ale pořád to má své kouzlo. V mém hodnocení je kvantum nostalgie. 60% - 3***
Lovec krokodýlů (1996) (seriál)
Steve Irwin byl správnej magor. :-) Do svojí práce byl tak zažranej, až ho to stálo život. Kolikrát mi to připadalo, že u toho chytání tý havěti prožívá "něco" fyzického... 50% - 3***
Sestra v akcii (1992)
Film o jeptiškách v kláštěře... vopruz. 35% - 2**
Kluci v akci (2005) (relácia)
Byl jsem u těchto dvou "všeználků" v té jejich restauraci a pěkně mě nasrali!!! Porce jak když flusne a ještě astronomický částky místo cen jídel. Obyčejný těstoviny nazdobený jak na cikánskou svatbu stáli pomalu jak výbornej biftek u nás za městem. Tragédie. 30% - 2**
DO-RE-MI (1998) (relácia)
Jóóó, to byly časy. Zlatá devadesátá léta končila, Husákovi děti už se stávali dospělími a všichni jsme sledovali DO RE MI ... Teď už dávám jednu * čistě z nostalgie. 15% - 1*
Zahrada je hra (2005) (relácia)
Hodně naučný pořad. O tom žádná, ale kde vyhrabali toho nesympatického, nechutně otylého moderátora s Jezevčíkem?! 40% - 2**
Tescoma s chutí (2009) (relácia)
Jedna hvězda za fešnou Hrubešku! 15% - 1*