Recenzie (777)
Bathory (2008)
Při žádném jiném filmu, jsem se v kině tolik nenudil, jako u Jakubiskova "velkofilmu" Bathory. To myslím jako hodnocení stačí. 20% - 1*
Dedičstvo alebo Kurvahošigutntag (1992)
Když jsem to tenkrát viděl prvně a bylo by CSFD, tak by to bylo na jasných 5*****. Ale za tu dobu jsem to již viděl tolikrát, že už se mi to možná trochu okoukalo, možná je to věkem, nevím. Nicméně Bohušovo hlášky zlidověly a je to nezapomenutelný film. " ...Tož Vašu piču jsem taky neviděl a věřím, že jí máte... " 65% - 3***
Mandragora (1997)
Tohle je hodně nedoceněný Český film. Takovou atmosféru, kterou se režisérovi podařilo ztvárnit, může závidět leckterý Hollywoodský film. Chápu, že někoho ten film může znechutit, ale nelze mu upřít kvalita. 75% - 4****
Byl jednou jeden... člověk (1978) (seriál)
Stejný komentář jako k Byl jednou jeden život. 100% - 5*****
Kořeny (1977) (seriál)
Kuntáááááááááááááááááááááááááááááááááááá!!! 70% - 4****
Top Gear (1978) (relácia)
Pro fandy motorismu, resp. autaře je tohle skoro povinnost sledovat. Občas mi vadí ostrovní řeči na nějaké německé auto, ale je to jejich názor. 85% - 4****
Nutné k přežití (2006) (relácia)
Bear Grylls je muž na svém místě. Mám posunut práh sebezáchovy o mnohem dál, než se nám "obyčejným" lidem může zdát. Jak je to s jeho štábem při natáčení, mě prostě nezajímá. Já se u toho výborně bavím. 98% - 5*****
Bol raz jeden život (1987) (seriál)
Kreslených pohádek jsou "tři prdele", ale žádná nedá dětem (i dospělým) tolik co tahle. Doporučuji jako povinnou "filmovou četbu" pro Vaše ratolesti!!! 100% - 5*****
Rodinná pouta (2004) (seriál)
...
Bony a klid (1987)
Frankie Goes To Hollywood by si těžko v Československu zaplatili lepší reklamu. Tenhle, na svojí dobu hodně odvážný film, se jejich písněmi proslavil, stejně jako film u Nás proslavil kapelu. Evička tričko... 75% - 4****