Recenzie (8 295)
Suveníry (1989)
Nikdy se z nikím nesetkal...
Plechový panáček (1988)
To byla honička.
Sim Salabim (2008)
Zajíc chce mrkev.Pán mu ji nechce dát.Zajíc se snaží,ale nakonec ji dostane.
Únos (2006)
To bylo docela vtipný.
SOS Japonsko: Svědci katastrofy (2011)
Jedno z japonských zemětřesení.Dokument o lidech,kteří zkázu přežili.
Slečna na stráženie (1999) (TV film)
Nějak to muselo začít.Dalo se na to dívat.
Modré díry - Podvodní labyrint (2008) (TV film)
A tohle bylo výborné.Skvělé.Ty dokumenty se mi asi líbí.
Efekt Zero (1998)
Tak dobrý to zas nebylo.
Archiv ČT24 (2011) (relácia)
Archiv,co víc říkat ?
Koncert pre jedného (2005)
Kamu ten peníz asi dám ?