Recenzie (383)
V zajatí démonov (2013)
Dobre sem si u toho nastrilel do gati.
Hellboy (2004)
Obcas mi to prislo tak gumovy, ze jsem zavzpominal na power rangers. Je tam ale Karel, darth nacek, Tambor a pan ryba, takze me to stejne zabavilo.
Ohnivý kruh (2013)
Tohle mě vrátilo zpět na základní školu. Není to bezchybný, nějakej soucit s postavama se nekoná, ale kašlu na to, celej film sem měl na tváři ten debilní dětskej úsměv, kterej mi tam vydržel ještě pár hodin potom.
Pád Bieleho domu (2013)
Paradni. Prepadeni domu bylo uplne bezvadny, pak to trochu zpomalilo, i presto sem se ale bavil celou dobu a fandil Butlerovi. Btw. Vsimnete si podobnosti hlavniho hudebniho motivu s motivem z Pearl Harboru.
Star Trek: Do temnoty (2013)
Docela sem se nudil, hodne mi chybeli poradny bitky ve vesmiru. Vypada to a zni to samozrejme porad skvele, jen to neni takova zabava jako predeslej dil.
Nádherné bytosti (2013)
Still better lovestory than twilight...tady byl aspon Jeremy Irons.
Janíčko a Marienka: Lovci čarodejníc (2013)
Před filmem sem znal jen trailery, takže sem čekal akci ve stylu Van Helsinga, výsledek nakonec překonal moje očekávání. Film rychle ubíhá, pořád tam stříká krev, sou tam hustý zbraně, Hans Zimmer jako hudební dohled, jen ta Gemma mi asi nikdy nebude připadat jako sexy frajerka. Taky sem měl kliku, že mě vítr zavál na 2D projekci.
Bojová loď (2012)
Důchodci na Missouri nakopávaj prdel emzákům, co víc si přát.
Macík (2012)
Skvělý, doufám, že bude i dvojka.
Návrat Temného rytiera (2012)
Z tohohle filmu mám erekce po celym těle.