Posledné recenzie (5)
Sluha dvou pánů (2000) (divadelný záznam)
Viděla jsem pouze v televizi ne v divadle. Ale i tak nezapomenutelný zážitek. Vynikající Výkony herců v čele s Donutilem + jeho improvizace (např. pudlik, kousek chleba ..) Není zde co vytknout. Kdo viděl, pochopí. Doufám, že jednou uvidím i v divadle.
Klinika Grace (2005) (seriál)
Na tento seriál jsem se dlouho odmítala dívat, ale jsem ráda, že jsem nakonec začala. Už v průběhu první serie jsem se sžila s postavami a prožívala s nimi jejich příběhy - jak pracovní, tak v soukromém životě. Je neskutečné, jaké příběhy a zápletky dokážou tvůrci vymyslet (zvlášť konce serií) a pohrávat si takhle s diváky. Netrpělivě vždy očekávám každý nový díl.
Priatelia (1994) (seriál)
Rachel, Monika, Phoebe, Ross, Chandler, Joey. Kdo by je neznal? Nejlepší seriál 90. let. Za celých 10 serií si dokázali udržet laťku vysoko. Ne jako u mnoha nynějších seriálů, které dobře začnou, ale postupně začnou upadávat. I dnes, když si nemám co pustit k jídlu sáhnu po kterémkoli dílu a skvěle se bavím.